Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#influencer marketing

Vállalkozás 7digits - Czire Zsuzsanna

Már rég nem csak a követők számától függ, hogy mennyit tud keresni egy influenszer

Az influenszerüzletágba évek óta ömlik a pénz, előrejelzések szerint 2022-re a piac mérete eléri a 15 milliárd dollárt. Hogy egy influenszer mennyit keres, az a követőszámon túl számos egyéb tényezőtől is függ, például a hitelességtől. Hogyan lesz egy influenszer hiteles? Milyen trendek érvényesülnek itthon az influenszerkommunikációban? Mennyit keresnek a hazai influenszerek? Többek között erre a kérdésre keressük a választ ebben a cikkben.

Business magazin HVG Extra Business

Egyre nagyobb kihívás újat mutatni

A vállalatok és az online befolyásolók közötti, marketingcélú együttműködések egyre népszerűbbek. Mindenki számára meggyőzőbb, ha céges közlemény helyett kedvenc vloggere mutatja be, miért érdemes valamelyik tévécsatornát nézni, vagy miként újíthatja fel a lakását hitelből.

Business magazin HVG Extra Business

Hogyan lehetnek a dolgozók egy márka hírvivői?

Vannak olyan iparágak, szituációk és cégtípusok, ahol a sokak által kedvelt online megmondóemberek helyett hatékonyabb a szűkebb területre specializálódott, úgynevezett microinfluencerekre bízni az üzenetek terítését.